I Choose You! Pikachu! Hah nej jag skojja bara här kommer dagens outfit!

 Idag har jag på mig lite klet i håret hårspraj och lite annat tjobladaj!
Kläder:
Deadly Gladiator's Silk Cowl
Relentless Gladiator's Pendant of Subjugation
Valorous Frostfire Shoulderpads
Relentless Gladiator's Cloak of Subjugation
Deadly Gladiator's Silk Raiment
Relentless Gladiator's Cuffs of Alacrity
Tabard of Brute Force
Spectral Kris
Relentless Gladiator's Grimoire
Wand of the San'layn
Valorous Frostfire Gloves
Relentless Gladiator's Cord of Alacrity
Titan-Forged Cloth Leggings of Salvation
Relentless Gladiator's Treads of Alacrity
Relentless Gladiator's Band of Ascendancy
Titan-Forged Band of Ascendancy
Titan-Forged Rune of Audacity
Battlemaster's Ruination
Med andra ord (woword) skulle man säga full relentless offset titan forge legs ring och trinket, 2 deadlys och 2 valorous! (With a twist)

Kommentarer
Postat av: Bebsan

Jag tkr att din Relentless Gladiator's Cloak of Subjugation är så snygg!!

2009-09-21 @ 17:26:53
Postat av: Smygfisen

Jo visst haru bra gear men inte äns i närheten av Smygfisens gear, Gurgel

2009-09-21 @ 17:33:15
Postat av: Smygfisen

Jo visst haru bra gear men inte äns i närheten av Smygfisens gear, Gurgel

2009-09-21 @ 17:33:30
Postat av: tihihhi

naaaaaaaaaaajs!;D

2009-09-21 @ 19:43:43
Postat av: The powner who's owning

mitt gear owns you, fail

2009-09-21 @ 20:56:37
Postat av: nab

Mitt me :P Ditt suger!!!

2009-09-21 @ 21:19:09
Postat av: linnea

haha smygfisen, det är väldigt snyggt.

2009-09-21 @ 21:46:44
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0